"; ?>

 

svorio priauginimas

Yra žmonių, kuriems neegzistuoja per didelio svorio problema. Juos kankina kita - kūno masės nepakankamumas.

 

Svorio didinimo programa

Svorio didinimo programa skirta didinti kūno masę. ED produktus rekomenduojama valgyti kartu su įprastu maistu. Su kiekviena ED porcija, organizmas gaus papildomą kiekį baltymų, riebalų, angliavandenių, reikalingus vitaminus ir mineralus, papildomas kalorijas. Tai leis palengva didinti kūno masę.

2 litrai vandens per dieną!

Plius prie mitybos

2-3 porcijos ED produktų kasdiena iš karto po įprasto maitinimosi.

ED paruošimas

ED kokteilius ruošti su riebesniu pienu (ne mažiau kaip 3,5% riebumo)

Papildomos kalorijos

Paruoštą ED porciją papildyti pvz. bananu ar kitu kaloringu vaisiumi.

Gėrimai

2 litrai vandens per dieną, tai gali būti paprastas ar mineralinis vanduo, raudona arba juoda arbata, žolelių arbatos.

 

Taip paruošta ED porcija turės apie 450 kcal. Laikydamiesi svorio didinimo programos, prie kasdienės įprastos mitybos papildomai gausite 900-1500 kcal ir tai leis palengva priauginti kūno masę. Tam, kad tvirtėtų raumenys rekomenduojamas fizinis aktyvumas.

 

Rekomenduojame:

Nevalgykite per prievartą, stenkitės pagerinti savo apetitą - neatsisakykite mėgstamų patiekalų, gražiai paruoškite stalą, prieš valgymą pasivaikščiokite gryname ore.

Laikykitės dienotvarkės ir maitinimosi režimo. Organizmas maistą geriau įsisavins jei valgysite mažomis porcijomis bet dažnai.

Gerai išsimiegokite (ne mažiau 8 val.). Miego metu išeikvosite mažiau kalorijų, be to geras miegas pašalina stresą, pakelia nuotaiką ir pagerina apetitą.

Fiziniai krūviai organizmui turi būti protingi. Dažniausiai kūno masės nepakankamumas būna ne dėl riebalų trūkumo, o dėl menkai išvystytų raumenų.

Peržiūrėkite savo maitinimosi įpročius ir pradėkite maitintis pilnaverčiu subalansuotu maistu. Tai pagerins maistinių medžiagų įsisavinimą, tuo pačiu maistas turi būti pakankamai kaloringas.

 

Kūno masės trūkumo priežastys gali būti įvairios:

Kūno fiziologinės struktūros ypatumai - juos lemia genetika, su kuo kovoti sunku.

Išsekimą gali sąlygoti per dideli fiziniai ar sportiniai krūviai. Tokiais atvejai būtinas "stipresnis" maitinimas.

Kai kuriems žmonėms svoris krenta patiriant emocinius pergyvenimus ir stresą.

Svorio galima netekti sergant gripu ar kitomis infekcinėmis ligomis, nes organizmas paprasčiausiai nenori maisto arba jo neįsisavina.

Pavojingomis svorio trūkumo priežastimis gali būti hormoniniai sutrikimai, skydliaukės ir virškinimo sistemos susirgimai, parazitai, augliai...