"; ?>

 

Sportuojantiems

Maistas ir sportas glaudžiai tarpusavyje susiję. Kuo daugiau ir aktyviau sportuojame, tuo rimčiau turime derinti savo maistą. Sportininkams reikalingos ypatingos mitybos programos, kurios padėtų didinti darbo efektyvumą, mažintų nuovargį ir sutrumpintų jėgų atstatymo laiką.

 

Programa sportuojantiems

Jėgų atstatymas

Po rimtų fizinių krūvių organizme reikia atstatyti skysčių ir glikogeno (medžiagos, lemiančios mūsų energingumą ir darbo efektyvumą) kiekį. Greitam ir pilnam jėgų atstatymui, „Energy Diet" rekomenduojama išgerti per dvi valandas po treniruotės ar varžybų. 

 

 

Raumenų masės auginimas

Raumenų masės auginimo programoje, ED naudojamas kartu su įprasta mityba.

 

Pavyzdžiui:

treniruotės - pirmadienį, trečiadienį ir penktadienį;

poilsis - antradienį, ketvirtadienį, šeštadienį ir sekmadienį, - siūlome tokia maitinimosi schemą:

dienomis, kai nėra treniruočių, gerti 1-2 porcijas ED kartu su įprastu maistu, bet nevėliau 20.00 val. Vakare kokteiliu galima pakeisti vakarienę (18.00-20.00).

 

Meniu pavyzdys treniruočių dienomis:

Pusryčiai

Priešpiečiai

Pietūs

Pavakariai

įprastu režimu

Treniruotė

bet kuris iš ED saldžių kokteilių 15-30 min iki treniruotės (1-2 matuokliai ED su 300-400 ml 1,5% riebumo pienu) 

arba

bet kuri iš ED sriubų 15-90 min iki treniruotės (1-2 matuokliai ED su 300-400 ml 1,5% riebumo pienu) 

Vakarienė

1,5 porcijos ED, pvz. - omleto.

Būtinai 2 litrai vandens per dieną!